Direktlänk till inlägg 27 oktober 2015

🕊💸🕊~Dagens fly~🕊💸🕊 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Av David Paulsson - 27 oktober 2015 16:10


 💸🕊💸Dagens fly💸🕊💸

 

Natten som var dygnade jag med min fosterhems brorsa 

vi chillade hela natten med film,musik,telefoner åh massa Cola!! 👅🤔😸 Låten vi lyssnade igenom hela natten i stort sätt var "Gonna love ya" med Avicii 

 

vi var uppe till 05:30 så det medförde att jag sov till cirka halv två.... 👅👅👅👌🏻👍🏻 sen ringde jag alla praktiställen jag ska söka....eller nästan alla.

 

dagen har medföljt med en påse nudlar,lite cigg åh ännu mer häng-säng!! 😉🤔😸👌🏻👍🏻

 

hoppas man får någon god middag åh att resten av dagen medför ännu mer härlighet åh fly-style 🕊💸🕊

 

ah just det.... När jag vakna gick jag ut med våran hund Turbo 🐶 Åh han pissa en massa åh la värsta klasen 💩💩💩

 

sen när vi var framme vid huset åh jag släppte han lös bet han i kopplet åh vill att vi skulle ha dragkamp som vi alltid har åh han morr/skällde en smula åh fick flipp-skoj damp åh var lite allmänt störd några minuter 😂👍🏻👌🏻🤓🙄

 

hoppas ni alla har/får en härlig åh underbara dag som jag fått!! Ha det bäst åh flyaa sönder!!! 🕊💸🕊💸🕊👅👅👅☄☄☄🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Paulsson - 10 november 2015 19:55

               

Av David Paulsson - 5 november 2015 21:09


    🕊🚆🕊~Mot Nya Äventyr~🕊🚆🕊   🕊Nu är man hemkommen ifrån Timrå åh ska packa om För imorn bär det av mot Fjollträsk åh hemstaden ❤️❤️❤️ Hopp...

Av David Paulsson - 2 november 2015 23:59

           

Av David Paulsson - 30 oktober 2015 00:22


  Varför ska vi leva som halv hjärtade människor?? Leva med halv livsglädje?? Halv sårade?? Halv enade?? Halv nöjda?? Halv missnöjda?? Halv tänkande?? Halv arga?? Halv kaxiga?? 🕊Vi är bara människor🕊 Vi lever på denna jor...

Av David Paulsson - 29 oktober 2015 20:20


  💸❤️💸~Never look back....Future is more useful~💸❤️💸 ...

Ovido - Quiz & Flashcards