Direktlänk till inlägg 30 oktober 2015

🕊🌎🕊 vi är fria!! 🕊🌎🕊

Av David Paulsson - 30 oktober 2015 00:22

 

Varför ska vi leva som halv hjärtade människor??

Leva med halv livsglädje?? Halv sårade??

Halv enade?? Halv nöjda?? Halv missnöjda?? Halv tänkande??

Halv arga?? Halv kaxiga??

🕊Vi är bara människor🕊

Vi lever på denna jord/värld av en fett deluxe anledning!!

Vi ska vara HELA levande andar.... Så när någon säger till dej att vara en halva av något....

Ska tankarna/svaren vara....

🕊~Du jag är en människa precis som du!?

Jag lever åh de gör du med!!

Jag andas du lika SÅ!!

Så låt mig leva som jag velat DÅ!!~🕊

Varför ta skit när vi alla är skitar??

Varför lyssna till någon som säger att du är värdelös när vi alla är lika värdelösa?!

Vi alla lever tillsammans ❤️🌎

Åh vi står starkast som ENADE!!

Så sluta vara SJÄLV.... Åh tänk på alla som du har runt om dej varje dag!?

VI ÄR FRIA!! ☄⭐️☄🕊❤️🕊⭐️❤️⭐️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Paulsson - 10 november 2015 19:55

               

Av David Paulsson - 5 november 2015 21:09


    🕊🚆🕊~Mot Nya Äventyr~🕊🚆🕊   🕊Nu är man hemkommen ifrån Timrå åh ska packa om För imorn bär det av mot Fjollträsk åh hemstaden ❤️❤️❤️ Hopp...

Av David Paulsson - 2 november 2015 23:59

           

Av David Paulsson - 29 oktober 2015 20:20


  💸❤️💸~Never look back....Future is more useful~💸❤️💸 ...

Av David Paulsson - 29 oktober 2015 00:02

    💸🕊💸~Life is what you make it to~💸🕊💸 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤A...

Ovido - Quiz & Flashcards